Osoba na tym stanowisku będzie wspierała procesy administracyjne w dziale handlowym, współpracując z producentami oraz klientami wewnętrznymi.
Główne zadania na tym stanowisku:
· wsparcie i koordynacja procesu promocyjnego (Excel),
· koordynacja procesu wprowadzania nowych produktów oraz zmian asortymentowych,
· odpowiedzialność za właściwy obieg dokumentów (weryfikacja treści oraz kompletacja dokumentów),
· wsparcie procesów zakupowych przy użyciu platformy zakupowej,
· zarządzania bazą danych kontrahentów oraz praca z rejestrem warunków handlowych,
· tworzenie zapytań ofertowych,
· bieżące zadania oraz udział w projektach.
Wymagania:
· dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel,
· samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole,
· dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,
· terminowa realizacja zadań.
Oferujemy:
· stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
· pracę hybrydową,
· możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
· atrakcyjną ścieżkę rozwoju,
· benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie platformę do nauki języków obcych eTutor,
· program poleceń pracowniczych,
· komfortowe biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji.