Czym się będziesz zajmował?
· obsługą procesów akcji marketingowych i sprzedażowych w dziale marketingu e-commerce,
· przygotowywaniem briefów dla partnerów, grafików i zespołu marketingu,
· tworzeniem raportów i analiz z przeprowadzonych akcji promocyjnych,
· wspieraniem działań związanych z harmonogramem akcji promocyjnych,
· współpracą z innymi działami e-commerce, takimi jak kategoryzacja, sprzedaż, zakupy i pricing,
· dbaniem o prawidłowe ewidencjonowanie akcji w systemach marketingowych,
· utrzymywaniem kontaktów z firmami zewnętrznymi (dostawcami, agencjami reklamowymi),
· monitorowaniem działań konkurencji i przygotowywaniem raportów oraz rekomendacji.
Czego oczekujemy?
· wykształcenia wyższego lub średniego (po odpowiednich kursach),
· min. 3 lata na stanowisku specjalisty ds. marketingu internetowego,
· bardzo dobrej znajomość Excel,
· komunikatywności, otwartości i łatwości nawiązywania kontaktów,
· zdolności analitycznych,
· proaktywnego podejścia do rozwiązywania problemów,
· umiejętności sprzedaży narzędzi przy użyciu merytorycznych argumentów z różnych obszarów biznesu.
Co oferujemy?
· stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
· benefity pozapłacowe: prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy językowej eTutor oraz program poleceń pracowniczych.
· pracę pełną wyzwań i umożliwiającą zdobycie cennego doświadczenia,
· przyjazną atmosferę i wsparcie zgranego zespołu,
· program Poleceń Pracowniczych,
· pracę w Centrali firmy, w dobrze skomunikowanej lokalizacji.